2009. november 2., hétfő

első publikáció

Budapest Bristol, ehavi száma, 66. oldal. Egyetlen mondat, de az enyém. Még a nevem is ott van.
Rejtély, hogy miként, de már ancsi is megtalált, így előtte sem kell trükköznöm, hogy a Sarvajc Ábrissal megegyező kezdőbetűs nevet keressen. ^^
Kezdetnek elég kis lagymatag, de én kihúzom magam és büszkén döngetem a mellemet, hogy ennyit már elértem. Úgy sincs vége még a pályázatoknak, amelyekkel próbálkoztam!
Mielőtt bárki is sokra gondol, ne tegye! Ez egy meghirdetett kis játék volt - ilyennel a mostani számban is lehet találkozni -, amelyben Örkény István A megváltó c. novellájához kellett még egy utolsó mondatot hozzáfűzni egyéni érzés szerint. A főnyeremény egy Örkény-kötet volt, amit végülis a sok jó megoldás között a szerkesztőség inkább sorsolt. A nyertesen kívül mindenki - így én is - ingyen megkapjuk a decemberi lapszámot. Örkény kötetem már van. Decemberi lapszámom meg lesz. :)

Már a suliban sem akartam hinni a fülemnek, amikor szaktársam - aki Bristolos ügyekben valamennyire járatos, hiszen ott gyakornokoskodik -, már a megjelenés előtti nap átkiabált féltucat széksort, mikor meglátott, hogy megjelenek az újságban. Ugyan nem kellett már a következő szünetben autogrammokat osztanom a folyosón, de azért vele elbeszélgettem, és végre sikerült tudatosítania bennem, hogy sikerült. Remek. Fantasztikus. Tényleg.
Ezek után megbocsátottam a jegyárusnak, hogy egy kétszázas helyett végül két ötvenest adott vissza, és még anyumat is felhívtam, had örüljünk.

Budapest Bristol. Ehavi szám, 66. oldal.

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

Ha egy kicsit gondolkodsz, nem lesz az rejtély. ;D

Gratulálok!:D 165 centimből egy kis időre büszke 170 lett.Így tovább.:D^^

chim írta...

Vannak sejtéseim, de ennyi D:

Megjegyzés küldése