2009. november 3., kedd

cikker

Megjegyzem: a címben szereplő szó nem létezik... De olyan jóóól hangzik!! >.<

A mai nap során elérkezett az a pillanat, amikor az ún. sajtóműfajok előadásra ültünk be, és remegve vártuk (én legalábbis biztosan), hogy milyen visszajelzéseket kapunk a megírt cikkek után.
Talán emlékeztek rá, ide sikerült összehoznom egy Shrek-magyar társadalom párhuzamot, amit sikeresen végig is vezettem a cikken.

A tanárnő érdemben három írást olvasott fel, köztük volt ez is, amit a rendkívül kreatívnak és ötletesnek nevezett. Repestem az örömtől. :)
Ha minden jól megy, a cikk olvasható lesz a PR Herald honlapján is. Azoknak, akiket érdekel, szívesen belinkelem majd.

Tehát az utolsó heti vizsgák és beadandók közül a cikkíráshoz lehet biggyeszteni egy ötöst. ^^
A köziget is kikaptuk: hármas. Ehhez még hozzáadódik a félév végi zh jegye, abból kapjuk meg a végső eredményt. A kérdés: tanulni és hajtani egy ötössel a négyesért; vagy hagyni a fenébe innentől az egészet, és a végén elkönyvelni az uccsó vizsga karó eredményével egy kettest.
Hajj-hajj. Ez legyen a legkisebb gondom. :)

UPDATE:
Tádámm, a cikk ki is került, itt olvasható: http://prherald.hu/cikk2.php?idc=20091103-220632

6 megjegyzés:

ancsi. írta...

Nem kell az a múlt idő. Jól hangzik az.=D Felcsapsz nyelvújítónak?:D

..És látod, "valamilyen csoda folytán" mégis jónak lett ítélve a Shrek-magyarság cikk ;) Linket, linket! :D

Chim írta...

Téényleg! Múlt idő javítva. Köszi!^^

Remélem, hogy holnap már ki is kerül a cikk, ebben az esetben már linkelem is be. >.<
Addig meg nem marad más, minthogy anblock az oldalt linkelem be oda jobbra fel. :)
Egyébként jelentem, hogy kb december végéig krónikus önbizalomhiány-korszakomat élem. Addigra asszem minden pályázatom lezárul és a vizsgák egy részével is megküzdök. Időközben pedig talán végre online is elérhető lesz az újság, aminek dolgozom. Ezek eredményességétől függően fog változni a saját megítélésem.
...
Tök durva, hogy én meg akarom tervezni (és ha rajtam múlik meg is valósítom xD) a saját hangulatváltozásaimat. xD
Najó, inkább visszamegyek cikkírni, mielőtt újabb bejegyzésnyi duma lesz ebből a reagból. :D

ancsi. írta...

Cikk elolvasva, tanárnővel egyetértés. :D Mondjuk kíváncsi lennék mi a DW véleménye arról, hogy a mesehősükhöz egy egész társadalmat hasonlított egy ifjú, magyar újságíró palánta. :DD

Inkább éld az optimistát és ne csak decemberig, ha már előre tervezel.;) (Mondom ezt én, aki kizárólag másokkal kapcsolatban vagyok az, saját ügyekben előre eltemetem magam..de ezzel ne foglalkozz.:'D)

chim írta...

Hehe, ügyesen fogalmazol :)

A DW magának kereste a bajt. :D
Shrek azt mondta, hogy az ogre olyan, mint a hagyma, réteges. A tárki pedig úgy jellemezte a magyar társadalmat, mint a hagymát. Sajnos eddig jutottam az olvasásában, mert innentől már megvolt a cikk címe, bevezetője, az alcímei... szóval igazán nem az én véleményem, hogy a magyar társadalom Shrek. :)

Igazán becsülhetnéd többre magad, minthogy folyton elásod magad a saját szemedben. Pedig a földhányás biztos nagy meló, nem lenne könnyebb nélküle? :)
Egyezzünk meg: ha te optimistára fordulsz, akkor én is. :D

ancsi. írta...

Az lényegtelen. Te írtad le, a cikk végén a te neved olvasható. Szerintem rögtön küldenének egy elismerő oklevelet, amit beleírhatnál az önéletrajzodba : DreamWorks által elismert újságíró.^^
(Tudom,rögtön leszállok az álomvilágomból, de ha egyszer olyan jóóó itt..:D)

Nagy meló és még nyom is a földkupac.
Ha látom, hogy ,mások azok, én is az leszek.;) ...Egyszóval ha már alkudozunk, csináljuk rendesen.:DD

Chim írta...

Rendben, akkor én nekiállok kimászni lassanként a gödörből, te meg kapsz egy ásót, és kezdd el ledolgozni a földet magadról! :)

Megjegyzés küldése