2009. december 17., csütörtök

Nagy-nagy fellélegzés...

...hogy ordíthassak a boldogságtól!!
Nincs mese, gyerekek, itt a valóság egyre durvábban kopogtat az ajtón, már recseg-ropog az ajtófélfa, szétroppant a kilincs a nagy rázkódásban , és hullik a vakolat a falról, én pedig egyszerűen állok az ajtó előtt, és ordítok... a boldogságtól!

Szavakat keresek, hogy leírhassam. Kicsit küzdök, mert nehéz ennyi örömöt a klaviatúrán át a monitorra konvertálni. Szóval leírni. Jaj. x)

Olyan-de olyan sok-sok bevezetést terveztem ennek. Haladjunk sorban:
  • Szóval emlékeztek arra, hogy ha megfulladok is, lélegzetvisszafojtva várom. Hát most fellélegezhettem!!
  • Szóval emlékeztek, hogy meséltem a paralistáról, amin túl még van két állandó listám, az egyiken azzal a kívánsággal, hogy megjelenést nyerjek?!
Hát Istenkém, sikerült!! :D
Díjazott lettem az Önismeret Művészei pályázaton, ez már biztos. A szerkesztés már meg is kezdődött, februárban lesz a díjkiosztó, könyvbemutató, bárkivel szívesen találkozom rajta!! :D
Olyan nevekkel jelenek meg egy antológiában, mint Maggoth, avagy Bukros Zsolt; Sren: Láng Zsuzsa; a Vong írója, vagy Santorina Grey, a Holdsarló és a Földsarló című fantasy regények írónője. Szebbet nem is kívánhatnék!! Most majd' szétvet a boldogság! :D

3 megjegyzés:

ancsi. írta...

ordíthatok veled?:D Enyhén szólva nem a legjobb nap ez nekem, de ez fülig érő vigyort varázsolt nekem egy pillanatra.^^ Gratulálok!!^^

Zsolt írta...

Mit értesz azon, hogy olyan nevekkel jelensz meg együtt, mint én? :)
Én nem is számítok névnek :)
Boldog Karácsonyt!
Maggoth

Chim írta...

Köszi Ancsi, nagyon-nagyon-nagyon jólesett, nagyon-nagyon-nagyon örülök, hogy vigyorra fakasztott!! *Tabiöleléééés :DD*
Egyébként a léggömb léggömbebb, mint kiderült: csak akkor végleges és biztos a megjelenés, ha levelet kapok róla. Addig léggömb. :(

És egy Zsolt dumál itt, hogy ő nem név. Tájékoztatásul közlöm:
N É V V A G Y M A G G O T H!! :D
Ledöbbentettél, hogy olvasod a blogom, de nagyon-nagyon-nagyon örülök neki, és neked is Boldog Karácsonyt!! :D

Megjegyzés küldése