2009. december 8., kedd

hétfő este

Vasárnap életem második sajtós részvét pipálhattam ki a Presidance tánccsoport által előadott "Christmas Now" c. nagysikerű táncos darabbal. Ha a műsoridő nem 60 perces lenne, hanem mondjuk 90, vagy 120, akkor erősen ajánlanám mindenkinek. Így azonban - figyelembe véve a jegyárakat -, inkább csak azokat merem bátorítani, hogy megnézzék, akik szívesen beülnek egy rendkívül színvonalas, de annál kurtább előadásra.
Bővebb írásom az eseményről reményeim szerint még a héten várható. :)
Addig is érdeklődőknek melegen ajánlom a honlapjukon szereplő összefoglaló videót: http://presidance.com/index_.html ^^


A hétfőn pedig máris kipipálhattam a harmadikat, de sajnos a népmesék bűvös száma nekem nem hozott túl sok szerencsét: hacsak annyit nem, hogy még aznap este, "első felindultságból" megszületett a cikk, ami bárki által elolvasható a PR Herald honlapján: http://www.prherald.hu/cikk2.php?idc=20091208-172803
Jó szórakozást hozzá! :)

Most pedig visszatérek a holnap előadandó politikai kommunikáció kiselőadásomhoz, illetve a maradék négy cikkhez, amikkel még tartozok a Napi Doktornak.

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

Lehet, hogy nekik az a tapasztalat, hogy az átlag embernek (meg nekik is) sok lenne a 120 perc. Végül is még mindig jobb, ha úgy hagyják el a helyet a nézők, hogy jaj, de nézték volna még és de jó volt, mint ha elveszi az egész varázsát az, hogy utána percekig próbálnak felállni, mert beleépültek a székbe gyakorlatilag. :D


A 7 is bűvös szám..addig meg kívánok én szerencsét.:DD Tetszettem olvasni a cikket.Megdöbbentő, hogy pont onnan nem rakták ki a hajléktalanokat, elvégre nem egy kis puttó könyvesboltról van szó. O_o

chim írta...

Belegondoltam, és tényleg tök igazad van ancsi. Meg egyébként az a 60 perc is meghalásos volt szerintem nekik, mert az alatt viszont nagyon produkálták magukat. Meg végül is nem mondanám, hogy ültem volna még ott, ha nem lett volna fantasztikus, amit csinálnak.

Köszi a jókívánságot! :)

Megjegyzés küldése