2009. január 22., csütörtök

A széllel szálva

9.55, Balaton part, otthon

Holnap gazdasági vizsga. Na nem mintha megbuktam volna, bár igazság szerint még ez is lehetséges. Ez az utolsó tantárgy, aminek az eredményére várok. Előző hét péntekén írtam meg, kicsit fáradtan. Akkor úgy gondoltam, hogy ennyi, de aztán nem lett igazam.
Nálunk a vizsgára jelentkezés az etr-en történik, ami olyan rendszer, mint pl.: a neptun. A vizsgákat egy nappal a kiírt időpont előtt zárják.
A gazdasági jegyemet egész héten vártam, hétfőtől kezdve, azonban csak nem akart megérkezni. Tegnap heves utánajárások és érdeklődések közepette[természetesen még telefonon sem értem el a suli információs irodáját, vagy a szakunk képviselőjét] kaptam a tanácsot, hogy a tanár is be tud írni ott helyben vizsgára.
Úgyhogy mivel ma, csütörtökön sem jelent meg az eredmény a rendszerben, de a jelentkezést már lezárták, ezért ma kénytelen vagyok felutazni újra Pestre, hogy másnap megkérdezhessem a kedves tanárnőtől közvetlenül vizsga előtt, hogy megvan-e, vagy megbuktam és ha egyes, akkor ott helyben beülni vizsgázni. Mivel az az utolsó kiírt vizsgaidőpont. Szóval még mindig nincs vége. Shit.


10.42, detto

Még mindig sehol nincsenek az eredmények. Már összerámoltam, hallgattam MR2-t és nagy meglepetésként anyától megkaptam az utazási költséget. Persze azért nagyon nagy boldogsággal adnám vissza neki, ha délig felkerülnének a jegyek. A vonatom fél egykor indul.


11.23, még mindig Balaton part

Nem került fel az eredmény. Átöltöztem, megborotválkoztam és most ebéd. Utána vonat, aztán Pest, holnap vizsga... holnap délután pedig remélhetőleg érkezés. Majd igyekszem megvígasztalni magam azzal, hogy benézek a Libribe és remélem megtalálom azokat a könyveket ott, amiket keresek:
-- Dragomán György: Fehér király
-- Leo Mills: Korg Polaris
-- Spiegelmann Laura: Édeskevés
-- Kondor Vilmos: Budapest Noir
-- Hill Joe: A szív alakú doboz [bár ez már beszerzésen^^]
-- Edgar Allen Poe: Az Usher-ház vége
És még esetleg:
-- Leoni Ciulio: Dante és a gorgófej rejtélye

Őszintén szólva érdekel még Jadviga uraság új könyve a "Lelkünk titkai", de azt remélem, hogy a sikerül kéz alatt beszerezni.^^

2 megjegyzés:

Fionn írta...

Az élet szar.

Chim írta...

xD
A szar még mindig jobb, mint a fos. A szar legalább egészséges.x)
Persze a tanárnő mondjuk miért igyekezne kijavítani, ha mi sem tiszteltük meg annyival, hogy az órájára bejárjunk, vagy kussban üljünk az előadásain... szóval valahol azért érthető. Most ő sem igyekszik.

Megjegyzés küldése