2014. november 23., vasárnap

Elbúcsúznál

... de már nincs mitől.

5 megjegyzés:

Liza írta...

annyi mindent írnék reakcióként erre a posztra, de nem tudnám szavakba önteni, amit kiváltott belőlem.

*ölelés*

Hedgedog írta...

Liza?! :o
Én sem figyeltem oda eléggé, és eltűntél, és a blogod sem olvashatom, és reakciót sem vártam már tőled, és szégyelltem is magam, és Riennel nyomoztattam is utánad, és reménytelen is volt :( de jóó, hogy itt vagy! :D

Liza írta...

hát igen, még élek!! :) csak facebook nélkül kicsit nehezebb megtalálni, de újra van blog és twitteren is elér bárki. mailcímet meg osztogatok, ha szükség van rá ;))

Hedgedog írta...

nekem küldhetnél egy mailcímet, hálás lennék érte. épp a Te eltűnésed ihlette ezt a posztot :$

Liza írta...

akkor ez kábé olyan volt, mint vak előtt lengetni vörös zászlót, rá nem jöttem volna, hogy közöm van a poszt megszületéséhez :O nem is tudok mit szólni, komolyan, és ez ritka!! :)

(adom, adom: erzsebet[.]szalai89@gmail[.]com :))

Megjegyzés küldése